158. Rid över skog - Björn isfält

20.59

Jag vet inte hur många timmar jag sov under Viktors duntäcke på soffan när jag kom hem, efter att ha legat hos mormor ett par timmar. Magen är besvärlig, och jag är ledsen /:
Men vad är jag ledsen för, varför gör magen ont? Mormor säger att jag är stressad, min chef frågar om jag är stressad. Men är jag det? Jag vet inte, jag är bara down idag. Jag vill inte att någon ska tro att jag fuskar, så jag försöker visa att jag kan, och så blir det jobbigt.

Hoppas pengarna kom rätt btw..

Höet är nästan slut, jag var tvungen att köpa en kasse för överpris på djuraffären i stan på vägen hem för att få med det hem på bussen, men det kommer inte räcka länge. Vilket betyder att en tur till Bråten bör vara nära förestående. Men hur ska det gå till? På lördag ska vi vara i Uppsala och Viktor vill åka redan på fredag, hur ska vi då hinna? Det går inte ):

Jag känner att det bara är negativt just nu, bäst jag läser vidare i min bok.



image155
Me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback