140. Bläääk.

1828.
Jag är på lite dåligt humör:

Dagen har varit seg och lång och tråkig,
Viktor var inte hemma fast jag trodde det,
Signe lever rövare,
höet är snart slut så jag måste hämta mer i förrådet,
jag är sliten i fötterna,
jag var tvungen att lämna in kameran på lagning dagen efter att jag hämtat ut den från förra lagningen,
mitt tangentbord är kasst,
jag är hungrig,
mormor är tjatig,
jag var 250 kronor frpn maxbonus,
det är onsdag istället för fredag,
det är långt kvar tills något kul händer,
alla kunder gnäller,
min cykel har punka och jag orkar inte laga den,
jag orkar inte gå till jobbet,
jag tycker det är skittråkigt att åka buss,
jag kommer inte hinna läsa låneböckerna innan tiden går ut,
mina byxor gör ont,
jag vill SLÅ SÖNDER min dator så att jag får köpa en bärbar,
jag tycker datorer är för dyra,
jag är hungrig,
jag tycker inte om att laga mat,
Signe klagar på  mig,
jag längtar till sommaren,
jag är hungrig,
jag glömde min kalender på jobbet,
jag är hungrig,
jag är hungrig,
jag går och lagar mat.

Kommentarer
Postat av: Carl

Tråkigt att du hade det illa den dagen. Hoppas att idag var bättre.

Nu har du en länk på min blogg. Bara för att du är SÅ snäll och duktig.

2007-03-05 @ 23:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback