138. And I.

0019.
Det var länge sedan något var annat än "Bra" i min blogg. Undrar om jag glömt ändra, eller om det helt enkelt bara varit bra?

Green Day Live på tv, men lillebror går inte att få tag på. Istället sitter jag och funderar. Jag har idag haft en både hektiskt och långsam dag. Linda sov kvar och när hon åkt skulle jag ta mig till mormor, men bilbatteriet hade helt enkelt get upp. Fine! Jag blev lite ledsen och ringde mamma, och som TUR VAR, så var Peter på erikslund.. Han hämtade mig, vi köpte nytt batteri och nu går bilen som en klocka - en pigg sådan!

Sen packade jag in symaskinen (igen, jävla skit..) och for mot stan (Se även Jag for till stan med Stefan Sundström) för att ha syjunta enligt utlovat! Folke var deppig och sjuk och låg på en handduk på toalettgolvet hela tiden, men vi sydde klart min kjol (med modifikationer och kilar) och började på ett par byxor. Sen blev vi trötta och åt mat och orkade inget mer (Folke orkade komma fram och prata lite).
Jag åkte hem och reflekterade bland annat över att jag kör bil bättre när jag är ensam och inte har radio på.. Jag antar att det är för att Viktor pratar så mycket :P

Och så har vi flyttat på soffan, det blev bra.. Men det är synd att kistan är så hög.. Den är fin, men lite för hög. Ivägen för tv:n. Imorgon ska jag städa, Viktor tänker överge mig och kolla på bandy och ung vänstra sig.
 Men nu ska jag iväg och lägga ett marsvin och en gurkbit på magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback