154. Bara tok, baaara tok!

Tänkte tömma min inkorg på sådana här saker som jag mailar till mig själv från jobbet när jag har tråkigt. Men det är faktiskt rätt kul en hel del av det.

Om min mamma höll på såhär...  så skulle jag nog bli galen. Men jag skulle vilja hitta ett tillfälle att säga såhär till pappa! Och om Viktor sa något i den här stilen skulle jag nog smälta och dö, om jag stod bredvid ;P

Jag försöker vara en snäll flickvän, men jag tror nog att Viktor är lite bitter ibland också.. och önskar att jag höll tyst.
Och Elina sa att hon funderat på att bli lokförare (!!).. jag sa att jag hellre skulle vara tågvärd och träffa lite folk.
Haha! Och så attityden hos kvinnan man inte leker med, men som ändå liksom.. är nere på jorden.

Om det inte var för att jag är så feg skulle jag syssla med sådant här hela tiden ;P
Och så en sista, för nu orkar jag inte mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback