153. Ska jag tro på allt jag hör..

Idag har jag videochattat med mormor, tro det eller ej!
(Att det sen var för att hon hälsade på hemma hos Fredrik är oviktigt)

Och mamma har hälsat på (se bildbevis nedan) med lillebror, vi har bytt däck och lodat med datorn. Det var skönt att hon äntligen kom hit, fastän det alltid tär lite på henne att hon känner att hon egentligen borde vara någon annan stans.

Det var första gången hon såg min nya: frisyr, cykel, dator, tv-bänk, och hon glömde sin "pluring" här på bänken ):
Jag har lekt massor med min dator, kanske för mycket nu när jag är ensam ikväll. Jag har gjort en hemsida (eeeh) om kossor, och om mormor (den råkade jag slänga?) och en serie om mamma, och tagit en massa flummiga kort på både oss och marsvin. Hekt galet vad man kan göra. Jag spelar Hang man med mig själv och fast jag sitter i ett mörkt kök sysn jag hur bra som helt i webkameran. Länge sedan jag gjorde sånt, vi får se om jag kan vänja mig igen, vid att någon tittar på mig och ser allt jag gör. Alla små fel man kan dölja när man själv väljer.

Mamma har varit borta i kanske en halvtimme, max, och jag saknar henne redan.. Usch vad jag är mammig. Vi har tittat på kort från där vi bodde förut, bara hon, jag och lillebror. Jag saknar den tiden. Samtidigt har hoon det som bäst som hon har det nu. Kanske jag också...

Hade det inte varit för Runi hade jag inte slutat på det jobbet och fått ett annat skitjobb, som jag inte fick fortsätta på. Och hade det inte varit för Runi, hade jag inte fått det jobb jag har idag. Tack så mycket Runi, för att du räddade mitt liv! Hör blir jag kvar till sjag går i pension eller vinner på Lotto.

Men nu ska jag konversera med Carl! Min prins i alla väder!




image148





ps.. Mamma såg att jag gått ner i vikt! Så det VAR inte bara inbillning..! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback