144. October's passing by

Marit Bergman - No party

1237.
Hemma sjuk idag. Magont är bland det värsta som finns.
Orkar lite, försöker gör anågot, orkar ingenting, gör ingenting.

Kämpar vidare på jobbet, har lite svårt med maxbonus den här månaden tror jag,
men vi får se, jag orkar inte med att pressa för hårt, då slår det bara bakåt.
Men det ordnar sig nog, det går bra för att bara ha gått typ 5 dagar av månaden.
Viktor är iväg och hämtar en bok med min cykel, vad jag är snäll.
Den är ny och fin, ska ta en bild på den sen.


Men jag hittar inte min datorkabel till telefonen! D: Var är den var är den var är den?
Jag vill verkligen ha den ): Har en massa bilder som jag vill ta bort därifrån,
på famor och farfar, på kor och kalvar, på marsvin, katter och påskfirande.


~ I'm just a silly old boy with my head in a can,
Just a mortal with potential of a superman ~

Längtar efter mer sol och värme och ork, och lite prylar för att göra balkongen fin. Iallafall den lilla, så får den stora bli som den blir. En ny tv-bänk på väg (för nej, jag orkar inte leta skruvar). Jag vet inte vad för galning som köper en tv-bänk för 5.500 för att den är snygg, och sen går med på att sälja den för 500, men bra för mig!

2142.
Haha! Såg bara en artikel om några tappra soldater. Hade det inte varit för att jag inte riktigt har tid med såna sysselsättningar hade jag gärna fortsatt på deras linje!

sdhjkekse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback