95. Han har ett öga för det där, hans sinne letar klöver.

2027.
Har en massa fuffens för sig, jag vet inte vad det rör sig om.

laleh
Laleh - Storebror



Musik för hela slanten!
Jag blir rätt impad av
Laleh, hon är precis som Cornelis. Riktigt duktig svensk vissångare, fast hon inte är svensk (: Iallafall så är hon duktig, både på svenska och engelska.

Och i afton när jag är riktigt pratglad finns ingen där som vill prata med mig. Ingen ville kännas vid min oerhört konstnärliga utsvävning från igår, och Signe börjar bli lite rund om magen, eller? Man ser det man vill se.
Men jag partar på bäst jag kan så länge, har rensat ut sån musik jag egentligen vill ha men inte lyssnar på, för att ge plats för det mest esentiella.

Min lilla glob på 40GB har börjat säga ifrån, tråkigt nog. Men jag orkar inte bry mig om att köpa någon ny hårddisk, den kommer säkert att dyka fram i nån låda bara för det ):

Däremot känns det som att nsta lön går till en ny telefon ^^ Det är egentligen Viktor som behöver en, men eftersom min är upplåst nu får han väl ärva min (:

sylver,

Sylver - Why worry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback