94. Wormy.

2205.

mask
Broccoli + glad mask + kastrull = kokt mask




Idag jobbade jag fast jag skulle vara ledig. Men det var ok, hade ett samtal med tillförordnade chefen och det känns väldigt bra. Annars är det som vanligt.. rådgör med mamma om bilen och nu är jag ledig några dagar. Har fortfarande inte fått svar från A-kassan än, det suger.

Idag när Viktor hade affischerat färdigt (Snart är valet över suckade mamma), skulle vi vara duktiga och laga mat. När broccolin hade kokat några minuter fick jag syn på en stendöd Fröken Larv sitta fastklamrad på en stam. Bläk, men broccolin var god (Masken vilar i frid).

harpo

You think you are a movie


maarit

I just didn't know were to begin

eilert

And then one night in desperation, a young man breaks away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback