93. Allt det här vänder sig in i mig.

1030.
Jag är ruskigt trött. Ställde klockan på 9, och snoozade till klockan 10 (alltså sex gånger) och låg kvar till alldeles nyss.

Viktor har lämnat mig med pizzakartonger, disk och bananflugor. Och jag orkar verkligen inte göra något åt det! Signe är jobbig, hon gnäller för att hon inte får gå ut på balkongen, och snart är det för kallt för att ha dörren öppen hela tiden.

Maria Mena - Just a little bit

Igår kväll och inatt såg jag till att fylla på musikförrådet ordentligt, det behövdes. Jag sitter dock vid Viktors dator, jag orkar inte starta min, den är så seg. Det är mycket jag inte orkar idag märker jag., hur ska det här gå? Det blir en rejäl biltur, och jag har drömt att jag åker fel. Blä.

Natasha Bedingfield - These words

Får se vad som händer. Måste nog handla lite mat iallafall, finns inte ens frukost hemma. Och så ska  jag komma ihåg Viktors prylar, och mina egna, pust.






Och världen förtjänar inte dig.

håakN!


Because I miss your body and soul so strong that it takes my breath away


bedingfield


If I used to worry, it ain't nothing like I worry now

lemma


And the people in the streets below were dancing round and round


simonandgarf


och är det inte verklighet så drömmer jag


ted

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback