89. You took my hand, you showed me how.

2255.
Pink - Who knew

Inatt sov vi  läänge och skönt och bra. Sen åkte jag till gamla jobbet och hälsade på och hämtade Hannah. Sen satt vi på fik och snackade skit om allt och ingenting i tre timmar (: Jag såg massor av folk jag kände igen, säkert 5-6 stycken. Och så såg vi två kändisar - Mikael Nyqvist & Peter Magnusson. Förstnämnde såg ut ungefär som i Grabben i graven bredvid. Iallafall lite bonnig. Den sistnämnde hade sitt fula backslick och så.

Det har varit världens fint väder idag också, nästan lite väl varmt. Det är nu tiden kommer när man klär på sig varmt på morgonen och sen svettas ihjäl när solen kommer igång mitt på dagen.

The streets - Never went to church

Här kommer en länkbomb, så vetni vilka JAG tycker är bäst:
Ett,
två,
tre,
fyra,
fem,
sex,
sju,
åtta,
nueve,
tio,
once,
tolv,
TRETTON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback