106. En sekund blir till år.

1115.
Idag har jag jobbet i 45 minuter, yay! Sen åkte jag hem och hittade Viktor kvar under täcket!

Men nu har jag släpat upp honom och han äter frukost. Jag känner för att lägga mig med tofflor under täcket i soffan och se på en film ^^ Men det är bara bajs på tv, och vi har sett alla filmer ):

Får se vad vi gör..



0015.

Well, inte mycket hände. Viktor tyckte att jag var tråkig som låg på soffan, och rätt vad det var så låg han där också. Och rätt vad det var sov vi båda två ^^
Sen slöade vi som bara vi kan och till kvällningen fick Viktor för sig att vi skulle äta tacos. Problem! Inga bröd och ingen gurka! Gurkan klarar vi oss utan tänkte vi, vi kan baka egna pitabröd. Men sen åkte vi till Netto och så var saken biff. Som vanligt var iallafall jag proppmätt och när Viktor left for the computer somnade jag på soffan. Men nu är jag vaken igen! Fast jag är trött, och imorgon är det Uppsala efter sovmorgonen.

Bye bye!

Maroon 5 - This Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback