105. We got this afternoon.

1637.
Haha! Tänkte jag ja. Jag erbjöds att gå hem tidigare och tog chansen, för idag skulle ju Viktor komma hem!
Men nehepp, han hade inte åkt än. Och när jag satt hemma och tänkte att snart kommer han (: så ringer han och säger att han ska jobba ):
Så han var inne drygt tio minuter och bytte om, sen åkte han igen /:

Men iallafall så slappar jag, har ingen lust med något annat.


agDWG





1800.
Blääääääääääää!
Jag la ut de två små mattorna jag hämtade i Bråten och det blev väl ok, men Signe slänger omkring dem över hela golven hela tiden, jag blir helt galen! Och när jag säger åt henne att sluta gömmer hon sig bakom kistan och stirrar på mig. Och så fort jag vänt mig om springer hon så mattorna flyger igen. Dumma katt.

Så jag får lyssna på glad musik och hoppas att det smittar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback