101. Just trust in your good times, no matter how long it takes

2119.
You can't hurry love - Världens just nu mysigaste feelgood-låt ^^ Iallafall en av dem!

Signe härjar runt med en Cellbeskartong, Viktor fixar låtar till mig. Jag är trött, ska snart somna på soffan, typ. Imorgon far jag med mor runt stan, sen ut på  landet. Jag ska klippa av naglarna och skita ner mig! Vi ska säkert göra tråkiga saker också, men ändå. Om jag blir väldigt arbetslös kanske jag kan vara där lite mer ^^

Dagen har sett ut rätt okej. Strax före klockan sex imorse vaknade jag av att Viktor rotade i sin garderob. Jag hade inte hört ett smack av hans väckarklocka, uppstigande eller duschande.. Så jag klev upp och hade en riktigt mysig känsla. Den där känslan av att det är riktigt tidig vintermorogn. Mörkt och man är trött. Förbereder sig för att ge sig ut i kylan. Kändes sådär supermysigt, jag blev alldeles kollrig ^^
Vi käkade frukost, han cyklade iväg. Jag duschade och kollade på Planets funniest animals i en hel timme ^^Sen smygsov jag tjugo minuter. När klockan ringde var det smink och kofta på och iväg!




Jag var bäst i statistiken idag igen! Sen att det berodde på att Monica satt i utbildning är en helt annan sak :P (Kass bild, men vafan. Jag står längst ner = Jag tog flest samtal.)

Känner mig lallig, om man kan uttrycka sig så.

<dflkngpösngaöngvsödbnnn UTFALL!

sjjrhd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback