56. Bilddagbok.

2150.
Jag har de senaste timmarna kämpat med att saaakta men säkert ladda upp senaste månadens bilder i min sprillans nya
bilddagbok. Orkade inte lägga ner så mkt energi eftersom bilderna var för stora och det tog skitlång tid att ordna upp, men nu finns den där iaf. Får se hur det går, hur mkt jag orkar och så :P
Men det kanske inte blir överdrivet tätt på bilder här nu, man vet aldrig.

Annars har morbror behagat kika förbi under dagen, vilket var trevligt. Jag har pysslat och micklat med uppackning av både det ena och det andra. Så nu väntar jag på Viktor så att vi kan bestämma hur vi ska göra imorgon. Nicklas vill hälsa på men det blir nog bökigt den här helgen. Snart dags att bjuda Aino på fika också (:




Signeslappar
Signe och matte slappar från bestyren en stund.. Vad slår att ligga med fötterna högt i vårsolen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback