48. Företagsjippo.

2119.
Nyss hemkommen, det blev bättre än väntat men jag hade hemskt ont i magen så det förstörde lite. Väldigt bra stämning var det, och Runi avslöjade nya spännande utmaningar för framtiden. Jag blev plötsligt kluven inför att söka det andra jobbet, men man vet aldrig, det skadar ju inte.
Fick skjuts av Hannah hem, och Hanna åkte också med. Trevligt med en sund pratstund utan alla andra i närheten. Hannorna är söta, jag tycker bra om dem.

Väl hemma möter jag en sömndrucken Signe som inte riktigt orkar komma fram, men okeeej då, jag kan väl kela lite. Nu äter hon smågrus eller nåt från hallgolvet. Fattar inte hur ett gruskorn kan vara så hysteriskt roligt att hon nästan springer med huvudet före in i väggen. Die Hard på tv. Orkar inte kolla. Undrar när Viktor kommer hem, funderar på att boka biobiljetter till imorgon. Funderar på mycket.
Runi grät när hon fick sin blomma och kramade mig spontant tre ggr tror jag, vid olika tillfällen. Jag antar att jag ska se det som ett gott tecken, även om hon är lite knepig ibland. Det är så konstigt, för jag gillar henne verkligen när hon är på sådär bra humör, då är hon världsbästa chefen. Men så vänder det, och då vill man gråta så fort hon tittar på en ):

Well well, har druckit Ramlösa idag, eftersom det bara fanns vin och öl som alternativ. Och eftersom magen krånglade blev det inte mycket tacos.
Har två bra länkar också, som alla borde ta sig tid med:
http://www.ettklickforskogen.se/
http://www.thehungersite.com/cgi-bin/WebObjects/CTDSites.woa/327/wo/hS10001l0000V00093/0.0.33.1.1.0.1.0.1.0.CustomContentActiveImageDisplayComponent.0.0.0

Nu vet jag inte mer just nu, hej då.

2225.
Skrev en seriös ansökan och postade den. Torts idogt lusläsande känns det som att jag missat något pinsamt fel. Fan liksom. Och far min ringde aldrig, varför? Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback