38. Vi och tvättstugenyckeln.

1940.
Vad är det egentligen med oss och tvättstugenyckeln??
Det ringde nyss på, och slitna Sandra öppnar för en okänd granne som vänligt räcker fram den lilla röda brickan med den lilla nyckeln på. "Den låg kvar där, mågon kanske tar den!"
Tack, tack tack så mycket. Jag får panik, varför?! Så får det inte fortsätta..

Idag har vi tittat på kameror. Den "vi" ville ha fanns inte i sortimentet längre (fast den fortfarande finns på hemsidor och sådant) men efterföljaren fanns, och den skulle det sänkas pris på ^^
Så den blir det nog. Tack vare mitt planlösa drivande på H&M i två minuter missade Viktor övergången på sitt busskort :P

Åkte dessutom tidigt från jobbet, drog till Arbetsförmedlilngen för informationsmötet om att arbeta och bo i Spanien. Var väl okej. Fanns en ganska kul tant där ^^  Hon var väldigt "jag är bättre än er-ig" men kunde inte prata engelska särskilt bra. En gång sa hon med viktog stämma generously istället för generally och en annan gång sa hon [jååårop] om Europa. Snyggt tjejen.

Sov som en tok när vi kom hem också, är fortfarande helt slut. Hoppas jag kan sova inatt..
Orkar.... inte.. göra..... matlåda...!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback