69. Preferences.

0012.
Viktor har satt sig vid min dator och pillar med msn. Ingen hade deletat honom från sin kontaktlista, då blev han glad (: Annars har den här dagen varit väldigt lång faktiskt.

Det började med att vi sov alldeles för länge. Sen har jag fixat en hel del med stora balkongen (den lilla fixade jag igår) och ruskat liv i några av blommorna som jag trodde hade dött. Men nu lever de och båda balkongerna ser lite bättre ut. Sen tvättade vi i all hast, det funkade prima (vi har köpt massor med nytt sköljmedel ^^ ). Hängde till och med lite på tork på balkongen, det torkade superfort! (:

Sen cyklade vi och handlade på Netto. Vi lyckades faktiskt inhandla allt vi skulle där, förutom en guacamole-mix. Den är de lite sämre på. Sen glömde vi att posta brev, så det blev en cykeltur till Råby centrum också. Postade brev, kollade in de lokala pundarna, cyklade hem igen.

Folke är lite smådryg ibland, pratar ganska mycket när han inte tycker att vi underhåller honom tillräckligt. Men sen ligger han bara och sover i flera timmar, weird. Han är inte nöjd med att vara inne hela tiden, sitte roch krafsar på ytterdörren och dörren till stora "roliga" balkongen. Igår tänkte han hoppa ner. Viktor fick tag på honom precis innan han försvann nerför räcket. Så nu är hans privilegier aningen indragna när det gäller just den balkongen iallafall.

Annars har jag virkat färdigt påsen till hobbyfärgerna; den blev riktigt söt. Synd att man inte har en lillasyster att ge bort den till. Och så har jag snart sytt klart påsen som ska vara till bilen fast det är knepigt för hand.
Btw, mormor ringde och berättade att igårkväll hade de kommit fram till Taranto efter en ganska lång bilfärd. De åkte i lördagsmorse :P Och så ska jag hem till hennes lägenhet och hämta hennes jättepelargon, Folkes klöspelare och låna symaskinen (:
Och så har jag målat på vattenkannan och gjort i ordning tävttmedelsburkar. Låter simpelt, men det blev bra (:

Vi tittade tidigare också på Fahrenheit 9/11 (hur har vi hunnit med allt?) som var bra. Vi blev lite upprörda över saker och ting, trots att man egentligen redan vet hur det är. Usch.

0035.
Kompletterar med bilder så småningom, kanske imorgon (:

0138:
Bwaha, hittade så roliga saker!
Nummer ett
&
Nummer två

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback