20. Guldkorn i sanden.

2347.
Jag längtar, längtar, längtar.
Bort.

Jag är trött, har inte gjort ett dyft sen jag kom hem. Ransom på tv, men jag missade såklart allt utom slutet. Men den är bra i vilket fall. Jag funderar på att somna på soffan en stund ):



Det är ett under, hur allting blev såhär
Den där sekunden som gjorde att vi blev vad vi är
Jag tackar min lyckliga stjärna, för att du förde mig hem
Du är allting man kan begära, och du gjorde mig hel igen

Måndag morgon, du är kvar här bredvid mig
Måndag morgon, vackrare var dag jag ser dig
En helt ny dag, bara du och jag
Måndag morgon, du ligger här tätt tätt intill mig

Och alla gånger som vi har börjat på nyt
och bara lämnat det gamla bakom occ och allt det betytt
Du vet att jag har mina sidor, en människa med brister och fel
Alla sanningar som jag förvrider, bara du ser igenom mitt spel

Måndag morgon, du är kvar här bredvid mig
måndag morgon, vackrare var gång jag ser dig
En helt ny dag, bara du och jag
Måndag morgon, bara du och jag

Jag finns alltid här hos dig
Min själ, mitt blod, mitt hjärta tillhör dig
Tillsammans är vi allt vi har, och jag tror mig veta
att det bästa har vi kvar..






openroad


Elina: Weezer - My best friend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback