18. Release.

2104.
Det är så ensamt om kvällarna ):

Det är skönt att ha körkortet avklarat, att veta att det inte kommer att gå flera timmar i veckan åt att åka buss eller cykla till körlektioner, köra bil och försöka lära sig allt på en gång, och sen hinna vara hemma någon timme innan det är dags att jobba. Och plugga.

Nu är det bara jobbet kvar, och den nya spanskakursen, som antagligen kommer att vara mycket roligare.

Mamma blev hysteriskt rörd av Smokie-biljetterna, och ännu mer glad över mitt körkort ^^ Det var kul, och skönt att få det avslöjat. Och skönt att se att det gick hem. Nu är jag mest jättetrött, och jag orkar inte diska ):
Jag ska fixa iordning allt till imorgon, men jag är verkligen inte sugen på att cykla i det här kalla vädret. Men ibland måste man, antar jag. Hoppas att spanskan blir kul, verkligen. Lite jobbigt att behöva göra om alt igen, betala kåren, skicka papper till csn, få terminklistermärke, skaffa literatur. Bläk.

Så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback