30. Tvånglös och frigjord.

1709.
Nu får jag snart ett nytt kontrakt att skriva på, och får jobba huuur mycket jag vill. Tänk så bra (:
Det känns även väldigt bra att veta hur det blir med lägenheten, att vi kommer in lite tidigare och så. Så nu behöver jag inte känna mig tvungen till något mer. Yaay!

Imorgon ska vi iväg och hälsa på Smulan, och sedan köpa en ny plastlåda till Signe. Kanske iallafall.
Att köra bil går över förväntan och jag vet inte om jag någonsin tänker lämna tillbaka den :P

Idag kom mina fotografier hem på posten också, det känns jääättebra. Alla blev superfina!
Men nu är det dags att jobba, jag är nämligen en riktig skurk som bloggar på jobbet!

2252.
Jag är på väg att gå till sängs, men kom att tänka på en länk jag såg förut. Riktigt galen är karln, men idén är egentligen sjukt kul (:

http://www.c71123.com/daily_photo/index.php

Jag ska nog dricka en kopp te och gå och lägga mig på soffan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback