27. Sandra är.

1914.
Jag har haft ett hest men trevligt samtal med min mor.
Leker lite kurragömma med Signe, men jag skrattar så mkt att jag måste ha en paus.
Annars ska jag städa ikväll, det ska bli kul. (:
Ska ringa till mormor också! Det först.

1936.
Idag har varit en bra dag. Jag är på gott humör och ser en ljus framtid framför mig.
Dock gillar jag inte att helgerna inte är vardagar, så att säga.
Jag vill ha svar, och det på en gång helst ):
Såg genom Viktors surfande en ganska kul idé som jag tänkte planka.
Men det blir som belöning när jag städat, eller nåt :P






Sandra är duktig men Patrik är bäst!
Woah, Patrik must be defeated! Men vem är han?

Sandra är JÄTTEkär
Oh ja ^^

Sandra är den minsta flicka som Birgitta haft på BVC.
Har jag svårt att tro |:

Sandra är lite stel i knän och fötter
Lite.. kanske.. Nja. Inte ett dugg faktiskt.

Sandra är vassast i världen.
Äntligen har någon kommit till insikt ^^

Sandra är en glad och snäll tjej med många kompisar
I'm pretty happy, and I try to be kind...

Sandra är ett program som är moduluppbyggt.
:O I always thought I was flesh and bone and other organic stuff!

Sandra är nog en väldigt känslostyrd tjej
Vem är inte det?

Sandra är, som sagt, skolassistent.
Telefonförsäljare menar du, på nåt annat språk?

Sandra är guld värd.
Vad gulligt sagt. Min vikt i guld kan nog göra mig rik, vem ska jag vända mig till? :D

Sandra är född i Timmershult och startade sin fotbollskarriär i Knäred.
Oh my, I suffered from memoryloss, and this is what I get for it.. Man lär sig något nytt varje dag?

Den 23-åriga Sandra är sprutnarkoman.
19-åriga ja. Eller va?

Sandra är en kortare variant av Alexandra.
Så kort är jag inte!

Sandra är en "gottegris"!
Tomten ser mig, till och med när jag sover ):

Sandra the one and only.
Hehehe, eller hur?

Sandra är tacksam och lycklig över att hon fick rådet att ge glukosamin
till sin hund.
Ja visst ja, min hund. Min hund? Hihi, jag har ingen hund, och den har inte fått nåt knark alls (:

Sandra är 17 år och lever ett ganska vilt liv.
Hell yeah! NITTON år och arbetar lite när jag själv vill, sitter hemma om kvällarna och tittar på film på helgerna, på sin höjd! Speaking of wild life..

Sandra är blåslagen men ligger 2:ai SM.
Oh no! O:

Sandra är 17 år och bor i Kalmar med sin mamma, pappa och lillasyster Linda.
19 var det ja. Västerås. Med Viktor och katten Signe (:

Sandra är en person med civilkurage.
Jaha, vem har bedömt det, utan att jag visste om det?

Sandra är 17 och har alldeles för många killar och alldeles för kul.
Är det så Viktor tänker när jag pratar med min killkontakter på msn? ;)

Sandra är en riktig torrboll.
Jag håller nog med, faktiskt.

Sandra är arbetslös och deprimerad.
Ack ja, ack ja. Livet är hårt när man.. men vänta nu. Jag nämnde ju nyss att jag jobbar lite när jag vill (:

Sandra är ju själva tjusningen med fame factory.
Ja, särskilt nu när jag är hes!

Sandra är 7 år gammal och bor i Guatemala.
19 år, Västerås. Men jag har haft ett fadderbarn i Guatemala, så koppling finns.

Sandra är för övrigt den lilla blonda tjejen som nästan syns mellan Roger och
Gert.
Öh, okej? Jag är inte så liten, inte ett dugg blond, och vem är Roger, och Gert?! Freaky.

Sandra är en pigg och
glad liten baby som lätt charmar sin omgivning.
Really? Visste inte att det var så ni såg på mig. Vet inte heller om jag vill att ni ska fortsäta med det, elle rkanske låta mig mogna lite?

Sandra är dock mycket mer än dansband.
Äntligen lite bekräftelse!

Sandra är också gruppens "mamma"
Fan, det här har jag faktiskt hört förut...

Sandra är det hon den smala söta brunetten som bland annat varit snövit eller?
Va? Nej..? Var kom det ifrån!? (http://www.onanera.se)

Vad skall man säga? deras kebeabpizza Sandra är oslagbar.
Hehe, hmm.. Varför döper man en pizza till Sandra överhuvudtaget?

Jag låter avsluta med ett kort talande utrop om mig själv:
Sandra är teknisk.
Nej, men jag försöker verkligen :P



2308.
Jag bytte sand i lådan. Det var väl inget fel på den som var där tidigare, trodde jag. Men nu har hon krafsat där inne en lång stund. Till och med kommit ut och skrikit lite och gått tillbaka och krafsat mer.
Betyder det att hon är nöjd med sanden?

(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback