24. Slött.

0009.
Trött & slö & sånt.
Pratade med min mor som hade många råd och åsikter.
Pratade med mormor, men vågade inte säga att jag tänker sluta plugga ):
Pratade med hyresvärden och fick hjälp. Så vi kopierade papper och skickade iväg dem.
Hämtade Nicklas affisch, den var rätt snygg.
Har drömmar om svartvita fotografier.
Har inte städat eller tvättat eller nånting, får göra det imorgon. Jag lovar.

Men nu kom Viktor ^^





0052.

Sandra Elisabeth |
varför är byxorna uppknäppta?
Fredda säger:
För att han hade visat stjärten tidigare

Hihi, Fredrik är så fin i kanten ^^
Jag tror att jag hade använt något grövre uttryck av bara farten (:



Signeavfredrik
Tack för hjälpen med bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback