124. Och den himmel jag trodde fanns, ska jag hitta där nånstans.

1303.
Snart dags att åka till Ica Maxi, yay!
Imorgon är det nyår, yay!
Idag ska jag köpa sågspån, yay!

Igår såg vi
Så som i himmelen. Den var inte alls som jag har trott hela tiden, men den var väldigt bra. Dumt att han dog! Så nu lyssnar jag på Helene Sjöholm på Viktors bekostnad ^^

1931.
Sandra lyssnar på Weezer och Viktor löser korsord i Västerås Tidning, förmodligen i protest mot att jag "stulit" hans plats. Egentligen manipulerade jag honom bara med att sitta i hans knä och titta på bilder på marsvin tills han gick självmant.

Vi åkte till Ica Maxi och där var det kaos. Det stod bilar både här och där, och folk körde som tokar. Detta gällde även inne i butiken, med kundvagnarna. Vi fick strategiskt plocka på oss och "skjuta" utreade julstjärnor, grönsaker och nyårsmat. Det gick bra, men vi fick köa ut från parkeringen.
Fick mig att tänka på Lars Winnerbäck-konserten i somras. Strömmen av bilar från parkeringen tog aldrig slut. Vi satt snällt i bilen utan att ens slå igång motorn säkert en halvtimme om inte mer.. Sen började det lätta lite, och vi försökte smyga ut. Det gick inte, vi fick vänta en stund till innan vi äntligen vågade oss ut och visa oss. Det gick bra, men jag var nervös som attan. Vi hade fått en knapphändig beskrivning in till centrum, men det gick! Fast Örebro är en konstig stad måste jag säga.

Så efter två vändor med saker från bilen har vi ätit och diskat och jag har till och med målat naglarna ^^


0039.
Linda har besökt oss. och vi har kurtiserat med vin (cider för min del) och talat om orättvisor i samhället. Eller, det var det som var tanken, men vi tittade på Dunderklumpen istället (: Thundering Fatty, låter som något man skulle kunna kalla mig när jag är arg.


0124.
Titta vilken söt konversation man kan få till när Viktor druckit öl:

V: Jag älskar när du skäller på mig för att jag inte vattnar dina blommor

S: Men det har jag ju aldrig skällt på dig för..!!

V: Och jag älskar när du blir alldeles galen och vill ha Mcdonaldsmat!

S: Den sitter här den, McDonaldsmaten *pekar på låren*

V: Jag älskar den delen också! Jag älskar McDonaldsdelen av dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback