122. We'll share the shelter of my single bed.

2346.
Jag trodde klockan var mer.

Jag lyssnar på Melody Club *tillfälligt frälst* och Viktor spelar tråkigt spel. Imorgon ska vi städa, sen är det jul.
På jobbet är det snart skarpt läge, lite pirrigt men okej.

Idag har vi köpt en massa söta saker på
Djurmagazinet som jag lagt i burkar och satt lappar på, jag bara längtar ^^ Det måste vara den bästa djuraffären jag varit in i någonsin iallafall (: Och det trots att djurraffärer över huvud taget är ganska makabra.

Men iallafall!
Så satte jag mig att laga den lilla korgen/lådan som ska agera transport. Gångjärnen var paj men är nu lagade, och jag har också fått en hake av Viktor som agerar lås (man vill ju inte att saker och ting ska ramla ut).

Förra lördagen var vi till Bysala och tittade på när Elina tog sin första rosett på Linda ( :  Jag tog bilder och blev nerdreglad och så. Viktor var mest rädd, hästar är tydligen läskiga? ,) Men det var kul! Hästar luktar så gott, och det var så länge sen jag kunde hästa ner mig helt och hållet.

Och igår avslutade jag en dag på jobbet med att höra att farfar hamnat på sjukhus för att Elvis bitit honom O:
ustyikdst
Farfar Yngve och legenden Elvis, hemma hos pappa i somras.



Sen färgade mormor mitt hår, la i slingor och klippte topparna. Skönt! Det behövdes verkligen. Sen var det nog inte mer med det, bara en kort uppdatering. Var tog snön vägen förresten?






It can only get better
(Tysper/Mack/Grizzly)
Let the sun refuse to shine
It won't be long before the days are brighter
If every step's an uphill climb
Carry on until they feel much lighter

For all the clouds up in the sky
For all the teardrops in our eyes

It can get only get better
Be still my heart
It can only get better
We've come this far
It can only get better

I know it hurts
For what it's worth
It can only get better

If he should ever come our way
Dry the tears and look somewhere above him
Might be easier to say than to do
But just pretend that you no longer love him

When your back's against the ropes
When you miss someone the most

It can get only get better
Be still my heart
It can only get better
We've come this far
It can only get better

I know it hurts
For what it's worth
It can only get better


Källa: AmyDiamond.se




hjsjsj

sjhfgj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback