86. Sen hör jag dig säga, du har visst någonting.

0948. Det känns som att det är mitt på dagen. Jag antar att detbetyder att jag sovit bra inatt. Halv nio (mitt i min sovmorgon!) ringde Viktors jobb och "ville ha honom med långt hår och tofs" igen. Bra bra, men trist på min lediga dag! ):

Strax är jag på väg till Eriksborgs vårdcentral (om jag hittar dit).

Min dator har för övrigt fått en knäpp, för nu spelar den alla de där låtarna som jag vet att jag inte har längre, för den hårddisken är borttappad. Fattar inte hur den kan "komma ihåg" dem, men det är ju bra, för plöslit har jag istället för drygt hundra låtar, iallafall ett par tusen. Eller nästan. De är inte så många låtarna. Jag har beställt en jättefin billig kjol som jag längtar efter, och fast Viktor hatar det beställde jag superbilligt påslakanset också :P

If you know what makes a man want to love you the way I do, girl you have to let me know.

Sgine är fortfarande väldigt misstänksam mot luckan på kattlådan, och så fort man lyfter av taket för att göra rent rusar hon dit och passar på att kissa när taket är av. Galet, men sött. Hon har fattat det där med balkongbordet jag köpte till henne och Folke. Han tyckte det var läskigt, men hon sitter där rätt ofta och blickar ut över utsikten. En skata, eller kanske den svartvita katten som håller till på den sidan av huset?

lars2




2112.
Jag åkte vilse på Vallby när jag skulle till Eriksborg. Hm, det stämde inte alls med kartan jag tittat på, och när jag frågade en farbror fick jag en helt fucked up vägbeskrivning och hamnade på helt fel sida om stan, eller var på god väg iallafall. Så jag ringde till vårdcentralen och sa att jag aldrig skulle hinna i tid, det var helt kört. Men då förklarade hon hur jag skulle åka (det var för lätt för att vara sant) och jag kom fem minuter innan jag hade tid hos läkaren (: Hon höll dessutom på att skrämma livet ur mig, jag trodde att hon skulle säga att jag var med barn! Men det var bara en helt vanlig urinvägsinfektion, det var det hon skulle säga. Bah! Så nu är det antibiotika i fem dagar, och jag är lite jobbtrött, skulle vilja ligga hemma i sängen några dagar ^^ Men nästa vecka är jag ledig fredag-söndag xD

Jag hör inre musik, jag hör vindarnas sus. Jag har tron på mig själv på  min sida.

Och så har vi proppat oss fulla med tacos, det är nästan jobbigt. Jag mår lite illa. Kanske en promenad med kisse? Hon har redan selen på sig och väntar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback