77. This has to be..

   2223 ):

Jag lyssnar på musik från Brother bear ^^Bland annat.. Men min vänstra högtalare funkar bar alite när den vill. Jättedumt, vet inte vad den fått för sig.

Nyss var jag och Folke ut på vår andra promenad sen han kom hit (det är mindre än en vecka kvar) och idag gick vi lite längre. Gårdagens skrämma var en katt som slapp koppel, då gick vi hem. Idag gick vi förbi en uteplats där en liten papillón (gud så söt) sprang fram. Men vi lät oss inte nedslås - icke! Men sen gick vi hem :P

Jag talar med Carl, han får trösta mig nu när Viktor inte vill komma hem och inte vill prata med mig ):
Sen vet jag inte vad som hänt mer. Jag gjorde pannkakor idag också, men det var fan sorgligt. För det första gick det inte bra alls, och sen satt jag och petade i mig dem själv. Tragiskt, jag skulle inte klara mig länge ensam. Och så har jag fått för mig att jag har ont i halsen, hoppas att jag inbillar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback