71. Brotherhood.

1020.
Idag jobbade jag i fem minuter, sen fick jag gå hem (:

Lillebror är på besök och vi ska äta sen frukost, äggen kokar för fullt.
Helgen hos mamma har varit mer givande än väntat. Hon har haft relativt myckettid med mig och vi har haft lite tid på tu man hand också - något som inte är alltför vanligt.

Det känns bra att vara på landet några dagar och verkligen bokstavligen skita i allt. Vi ska inte prata om hur kolsvart jag var under fötterna när jag kom hem och la mig i badkaret igår, för att inte tala om håret. INTE kul.
Men som sagt, slappt och skönt. Naglarna kraschade jag totalt i helgen, så nu är de korta och rena ^^ Annars har inte mycket hänt. Får se om jag släpar lillebror på bio eller om jag låter bli att orka det /:

Jag tog inga bilder i helgen, så det får bli nåt annat lite senare. Nu regnar det ute, men sen kanske man kan ta och göra rent bilen invändigt? Får se hur det blir!

Hej så länge.

1741.
Tja, det hände inte så mycket. Jag tvärsomnade och sov och sov och sov. Sen kollade vi på Brother Bear. Sorgligaste filmen Disney gjort :'( Jag är väl blödig kanske, men jag kan inte låta bli att gråta (:
Så jag tänkte hugga in en låttext för första gången på länge, för den känns som att den är rätt i tiden igen. Iallafall hyfsat!



~~~~~~

Tell everybody I´m on my way
new friends and new places to see
with blue skies ahead, yes I´m on my way
and theres no where else that I´d rather be

Tell everybody I`m on my way
and I`m loving every step I take
with the sun beating down yes I`m on my way
~ and I cant keep this smile off my face
cause theres nothing like seeing each other again
no matter what the distance between
and the stories that we tell will make you smile
oh it really lifts my heart ~


so tell them all that I´m on my way
new friends and new places to see
and to sleep under the stars, who could ask for more,
with the moon keeping watch over me?
not the snow, not the rain can change my mind
the sun will come out - wait and see
and the feeling of the wind in your face can lift your heart
no there's no where I would rather be

'cause I`m on my way now
well and truly
I`m on my way now

tell every body I´m on my way
and I just can't wait to be there
with the blue skies ahead, yes I´m on my way
and nothing but good times to share
so tell eveybody I´m on my way
and I just cant wait to be home
with the sun beating down yes I´m on my way
and nothing but good times to show
~ I´m on my way ~

1756.
Ska kanske nämna också att Folke blev jätteglad när vi kom hem. SÅ nu har han fått extremt med uppmärksamhet för att väga upp att han varit ensam hemma.


Folke5
Folke & lillebror



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback