08. Visdoms-Carl.

1310.
Det är ingen bra vecka. Ingen lyckad vecka. Jag hade inga särskilda förväntningar, men jag tänkte väl att jag skulle jobba som vanligt och våndas inför sista tentan. Nu blev det inte så, så jag blir liggande hemma med halsfluss istället.

Det funkar väl det också kanske, men liksom, all tid går åt till att tänka på tentan och hur svår den verkar bli.
Vila. Jag vill väl inte vila heller! Och varför en hel vecka vill jag säga, men det funkar inte. Det måste väl vara så. Jag vill inte ):

Jag vill ha kattens energi och attityd att allt är roligt och att allt går att leka med. Stöter hon på patrull i form av en stängd dörr eller en gardin som hänger i vägen så löser hon det. Antingen genom att skrika, eller ta saken i egna händer. Varför kan inte jag vara så handlingskraftig?

Så jag lär väl äta någonting och tänka över mina synder.

Signe3


1926.
Det var ju det där med identitet. Det är så jäkla svårt att.. förstå?

Jag har mer än en månad på mig med tentan, om jag tar tag i det på en gång borde det ju kännas rätt lugnt över jul? (:

"Att se sig själv göra saker annorlunda är jättesvårt. Känns lite jobbigt faktiskt".

Imorgon har jag ruskigt mycket sortering och rensning att ta tag i bland alla saker mamma hade med sig hemifrån sist. Det är så jobbigt att skiljas från gamla saker /:

Kommentarer
Postat av: carl

cool bloog. I'll be watching you...Personligen har jag blivit så sjuk att jag inte kan dela texter längre =P

2005-12-07 @ 22:34:28
Postat av: kimberly

hey sandra! i like your blog. the kitten picture is really cute. i didn't have school today because the roads were too icy to drive on. anyways, just thought i'd leave a comment.

2005-12-08 @ 22:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback