128.

2020. Det är ändå den väg jag valt.

Jag knarkar Helene Sjöholm - Gabriellas sång, och jag fick en frysattack alldeles nyss, det var rätt obehagligt. Det kändes som när man är riktigt febrig och sjuk. Sen tog jag på mig en tröja och det gick över.

Imorgon kommer mamma (hoppas på tidigt) och jag är alldeles pirrig!
Jag hoppas att jag kan sova och inte behöver vänta så länge. Jag känner mig som när jag var liten. Kvällen före julafton eller kvällen innan födelsedagen. Förvantansfull och alldeles rörig och nervös.

Jag kom femma av elva vikarier i säljtävlingen. Jag kammade hem fyra jättefina kaffemuggar. Stora nog att vara värdiga att dricka te i! Jag verkar dessutom kunna klara av att sälja och så, så det ska nog bli bonus för mig, det ska jag se till!

Läste ett av mina gamla
inlägg om när jag åkte med olika skor till körlektionen, hahahaaaaa!
Och pappa råkade nyss skriva på msn:

Sandra | Yaaaaaaaaay! säger:
Jag ska montera en dammsugare på väggen!
Sandra | Yaaaaaaaaay! säger:
Eller jag håller på
Bo säger:
Aha,centraldamsugare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback