17. En hyfsad dag.

0040.
Jag har nästan pluggat klart, men när man hållit på med samma sak nån timme i sträck så blir man hemmablind på något sätt. Ser inte vad som saknas, vad som ska bort eller vad som är felstavat.

Usch, nämnde jag att jag gick på körlektion med två olika skor i veckan? Och jag upptäckte det inte föränn jag skulle ta av dem här hemma igen :P Men iallafall, både gympadojan och stöveln var mörkbruna, så det kanske inte var någon som såg? Var nog bäst att jag inget märkte faktiskt. Hur bra hade jag mått då?

Imorgon är det fredag, sovmorgon hur länge jag vill för första gången på väääldigt länge. Lämna in tentan. Sen är det lördag, då får jag äntligen.. break the news!

För övrigt njuter jag av de för mig nyupptäckta låtarna. En del covers jag inte visste var covers. Blandat med någon enstaka låt jag snappat upp på ztv.

Montt Mardié - Highschool Drama
Le Sport - Tell no one about tonight
The Ramones - California sun
Weeping Willows - I give you the morning


and so on and so forth...

gladbebis
Så här har jag känt mig idag, och såg säkert ut så också ett tag..                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback