167. Ingen minutavgift.

0933.
Sälj sälj sälj en säl.
Läste horribla saker i
Aftonbladet igen, jag blir ledsen när människor beter sig hur som helst och tycker att det är okej att göra så mot varandra.

1023.
Ny skirvbordsbakgrund:


image158


1057.
(Varför får jag inte bort centreringen?!?!)
Iallafall, det går framåt. Ska jag ha en chans på max, eller blir det en strid på kniven?


1133.
Yaaay, nu har jag ytterligare en sak att se fram emot! :D

1157.
Vilka hemska människor det finns, är det inte orättvist mot en stackars tam ko att bli dumpad mitt i en hungrig tigerflock på typ tio tigrar utan att ha minsta chans til försvar? Och samtidigt finns det busslaster av familjer som glatt tittar på. Jag mår illa, det gör jag verkligen.
Aftonbladet igen.

1335.
Lunch avklarad, lugnt på telefonerna och det blev inga 4000:- för bilen, den är för ung! Får försöka besikta och sälja den istället!

1409.
Sura tanter!

1417.
...OCH gubbar!

1427.
Tre minuter till fika! Idag är det tårta på jobbets bekostnad. Får se vad samvetet säger..

1457.
159 på 19 dagar, är inte det omöjligt att göra ärligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback