142. Keep my brother safe from harm

1928.

Beeh!
Jag är trött och svettig, men träningen är kul, det är supermotiverande att man kan trycka på lite till för varje gång, så jag ser redan fram emot nästa gång, in your face onsdag!

För övrigt är jag småsur på Viktor, men det är väl sådant som händer, inte så mycket att göra åt, jag orkar inte skärpa mig, och inte han heller! Jag tycker vi skulle cykla hem tillsammans, men han fick punka och ville inte ta reservcykeln, blä :P

Läste hans blogg också, och jag kan ju bara säga att jag ser fram emot när dessa samtal börjar ramla in på jobbet. Jag kan säga, kära "norrlänning" och kära "Agneta", att ni får surt betala för era 20 ggr, det kostar oftast ändå! Och det blir jag som snällt måste sitta och förklara att det är inte fel på fakturan, du har ringt så många gånger (: Känn dig blåst.. tyvärr.
Jag har fått ny plats på jobbet nu, den suger stenhårt. Folk springer respektlöst nära ryggen på  mig, så det fladdrar i krukväxterna och håret. Taskigt tycker jag, men nu är det som det är, jag får koncentrera mig på annat. Imorgon ska jag till exempel lyssna på mig själv, som de har spelat in idag. Får se om jag skött mig.

Och jag tycker att Carola ska gå i pension, eller starta en liten klubb för de fans hon har kvar. Jag blir trött på hennes utbrott, eller "attacker" som Aftonbladet.se gärna uttrycker det. Är det så synd om henne för att hon inte får sjunga sin låt "eller ett medley"? Jag håller med SVT, varför ska hon ha något mer fokus än de andra "bisittarna"? Haha, tragiskt.



Annars är det ca 600:- kvar till min maxbonus, efter ca 2 veckor, riking jag blir ,)
Och så saknar jag Carl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback