97. Jobb på officiella vilodagen.

0840.

Idag är jag lite piggare, men krassligare. Tänkte släpa mig till jobbet och se vad de andra säger, hur det känns och hur det låter. Rösten är alldeles tjock, och trång. Luften vill inte komma med!

Igår tittade vi på Oh brother where art thou, som är jättebra fortfarande. Sen såg vi första avsnittet av Emil i Lönneberga (:

Sen vet jag inte så jättemkt mer. Vi gick och la oss, jag somnade. Sen har jag drömt jättekonstigt om att vi hade Signe med oss till farmor och farfar, och att Elvis inte gillade henne. Sen försökte hon rymma, men icke!

Känner mig allmänt sliten, men idag har iallafall inte Rustas kundtjänst öppet!

2323.
Nu har vi allafall gjort oss förtjänta av en god natts sömn. Vi har röstat, ätit god mat och varit på valvaka. Fel sida vann och vi får hoppas att Sverige klarar sig ur krisen!
Min hals plågar mig och jag ska jobba två dagar till innan det blir ledigt några dagar... ):

Jaja, vi såg ju faktiskt en litem kotte på vägen hem ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback