99. Rajdiraj di raj raj daj..

1343.
Vi har inte varit upppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppe'wwwwTKPPPPPPPPPPPPPPPPERGGGPP000000000RL,LOPÖÖ+++

(Ovanstående utflipp beroende på att katten vid något tillfälle lyckats skvätta en liten bit chilinöt i mitt tangentbord, som nu kilade fast sig vid mitt P, och sen försökte jag göra något åt det..)

Åter till berättandet.. Vi har inte varit uppe så värst länge, vi har en sån där slapp tycka-synd-om-oss-själva-dag. (Iallafall så har jag det, Viktor en sån dag som han brukar ha).
Men vi har iallafall bäddat sängen.

Igår fick jag sparken, typ. Iallafall är jag arbetslös 1:a november. Grattis på födelsedagen!
Jag ringde till mamma och frågade hur det var, sen blev det ungefär "Jag har fått sparken, buäääää" (:
Försöker se det som något positivt, jag ville nog inte vara kvar där ändå, det är rätt ojuste villkor. Förutom att jag inte får någon a-kassa eller så, så är det kanske skönt att vara arbetslös ett litet tag. Kanske.

kotten!
ge mig något som tar mig någonstans

lskng
för jag vill veta om kärlek finns

apan
om himlen finns är jag förlorad

ckxd
jag vet att alla tror att


( bilder ovan tagna av mig/Viktor )


2023.
Nu har Viktor kommit hem från Ung Vänster. Jag har städat toaletten och pumpat
Sandra-musik för att trösta mig. Jag har talat med Carl, och jag har känt Signe på magen. Och så har jag suktat efter en dator, och talat med min mor om multimaskiner.

weeping
Magnus Carlson, mannen som
gör Weeping Willows till öron-
godis!

(Pressbild)




0012.
(Jag får fan inte bort det kursiva, jag blir galen!)
Iallafall så gick vi på en riktigt lång promenad med Signe, och så har vi drckit te framför tv:n. Eftersom jag är så arg på den kursiva stilen blir det inget mer.


tutt
Är det här verkligen något att sträva efter? Jag blir inte klok på "idealen"..

qaahdafh
Tyckte den här var söt bara (:


aghdha
Naawh, happy cat needs a hug!


gadfh
Höhöhö

(Bilder från istheshit.net)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback