118. Remember when I swore love is neverending?

sjjrhd


0049.
Once upon a time we had a lot to fight for, we had a dream, we had a plan.

DÖD ÅT BANANFLUGORNA

Känns iallafall genast myckt lugnare inför framtiden. Får se hur det ordnar sig med julklappar dock.
Imorgon ska jag iväg med mormor däremot, får se om jag hittar något virke till något jag kan göra själv också (: Snart är det advent, då ska jag hunnit skrapa ihop julprylar..

DÖD ÅT BANANFLUGORNA

Idag har vi handlat och ätit tacos, nu är det dags att natta kuddarna.

DÖD ÅT BANANFLUGORNA

PS. Vi köpte insektsspray och trots att jag sprutat TVÅ ggr, förmodligen lite mer än man ska.. så finns det fortfarande några bananflugor som är vid liv!

DÖD ÅT BANANFLUGORNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback