36. Studerande.

2121.
Jag har precis avslutat en liten uppsats om viltolyckor och vilt i trafiken. Inget jag var tvungen att göra, så det var säkert därför jag blev klar på en och en halv timme.
Det var faktiskt riktigt kul, och det höll mig från tv:n som säkert inte har något att erbjuda ändå.

Skönt att ha något vettigt gjort, så nu ska jag bara plocka undan disken och göra iordning inför morgondagens arbetsdag. Kanske skriva lite i den riktiga dagboken så att den tar slut någon gång!
Så att jag får börja i någon av min anya söta ^^

Arbetsdagen gick för övrigt relativt smärtfritt. Lite trött en stund, men det gick över.
Imorgon blir det nog riskaka och keso och frukt till rastfika, hur jag nu ska lösa det ^^

Ååååh, nej. Jag kommer säkerligen ta bussen imorgon också, men jag går iallafall av tidigt, så att jag promenerar också :P Men så fort det blir lite mildare så...
Hoppas att Viktor går med på att köpa en kamera snart också, det går verkligen inte att ta bilder med min ):




Godnatt.


Viltolyckor är olyckligt, tänk på att märka ut platsen så att polisen kan eftersöka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback