120. Bella ciao, bella ciao ciao ciao!

2121!
Dagen har varit tung men ändå bra. Mitt huvud är trött, så vi struntade i tvättstugan ^^
Imorgon börjar jag lite tidigare, och det är mycket nytt. Men nu har jag packat ner en del saker som ska göra mitt skrivbord hemtrevligt: Fotografi på Viktor & Signe, en liten burk att ställa mobilen i, ett pennställ, en grej som håller i små lappar åt mig, en korg för blandat småplock och så letar jag efter den jättestora klädnypan.. Men den är borta ): Kanske tar jag med en pärm, kanske inte. Har inte blivit mer papper än just de som redan sitter i en full pärm.

I helgen verkar det bli hästhoppningsassistent av mig. Det var längr sedan jag kramade om en häst ordentligt.
Nu är jag trött, jag ska kolla när bussen går (ja jag vet, men det är punka på cykeln!) och sen gå och lägga mig. Läsa mer ur
Mias hemlighet och se hur det går för dem. Läste nyligen (äntligen) ut Mammutjägarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback