25. Fotografier.

2312.
Jag har photoshoppat i flera timmar, fått fram många fina bilder. Enligt min åsikt iallafall.
Just nu försöker jag ftp:a över filmfan till x-boxen. Går sådär. Eller ja, långsamt.
Städa är tråkigt. Ta reda på tvätt är tråkigt. Och jag väntar en liten stund med kattlådan, hon var nämligen precis där /:




Sonja1
Sonjan min, saknar dig..


Jag längtar efter att hitta bra fotoramar. Billiga. Sådana som jag vill ha.
Jag vill ha en riktig kamera. Som man kan fotografera ordentligt med.
Jag ska skaffa en sån när jag blir rik. Faktiskt.

snapsmidsommar
Midsommar. Ser ni huset?

Försöker fixa i-Poden. Den vill gärna glappa lite i min dator.
2323.
~ Come with me baby, be mine tonight ~
Photoshop är en konst. Man måste mickla och pyssla långa stunder för att hitta rätt.
Man "ska bara" och plötsligt har man värk i handleden och har hållit på i två timmar.




Blåögda flicka, du vet jag älskar dig
och om du håller av mig,
så vill jag hålla om dig
blåögda flicka, du vet jag älskar dig




kvigorna
Kvigorna i somras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback