157. Jag vill ha fartfyllda heta nätter.

Ny kamera på gång, men när vet vi inte.Jag har iallafall (helt utan någon hjälp utifrån) kopplat in stereon på nätverket. Först funkade ingenting, sen hittade jag någon inställning i iTunes, och nu går det! Dunka dunka ^^

Ska snart iväg med mormor på lite shopping. Vet inte om vi ska handla något, men ändå.

Igår fick jag tag på en fin begagnad marsvinsbur, en vit. Slitet galler, men det målar jag om (: Och med fick jag en superbra höhäck! Så jag är nöjd, väl spenderade 200 kronor.

Viktor ligger och sover ännu, men jag antar att det ör okej, det är ju lördag. Veckan har varit kort, skönt.


~ Jag är här, jag är nu, jag är fri ~


Häromdagen läste jag om en jurist som fått dåndimpen för att hans byxor blev förstörda. Som ersättning från den lilla (jag fattade den som liten, varför vet jag inte) kemtvätten kräver han motsvarande 469 miljoner kronor! Artikeln i sin helhet hittar ni
här. Kolla gärna uträkningen av hur många brallor han får för pengarna ,)

Och sen var den där gaaalna fransosen som är helt sjukt bra på att beatboxa (heter det så?) och jag fattar bara inte hur han gör! Kolla in killen: här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback