126. Jag vill känna att jag levt mitt liv.

2044.
Min besatthet av Gabriellas sång har stigit i graderna, jag måste tänka mig för.

Och på lördag kommer mamma och hälsar på mig! Vi ska köpa lite tyg och sy, och så ska jag nog köpa ett hopprep. Undrar vart man köper det? Det borde väl finnas på Stadium eller nåt. Och tanten under blir väl lika galen på mig som jag är på henne (:

The bare necessities ^^

Viktor är borta på nån kurs däremot, det känns tråkigt ): Inte det att jag inte tycker att han får göra saker, utan för att det är så sorgligt att säga hej då, och att lägga sig i en stor tom säng /:

Säljtävling på jobbet, går sådär. Ska jobba på bättre imorgon, måste in med lite mer kämparglöd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback