148. O, du har aldrig varit vackrare än då

Dagens ros till Armin på Swedbank!
Stackars Sandra förstod ingenting, nu förstår hon lite mer!

Annars är jag trött, lite seg. Igår sålde jag superbra, idag går det.. okej. Hitills.
Ikväll jobbar jag "sent", sen ska jag simma, minst en timme. Jag skulle ha gått upp tidigt imorse och promenerat, duschat och ätit frukost. Istället blev det halvsent, frukost och iväg. För min mobil har bestämt sig för att sluta låta. Jag har försökt allt (känns det som) men något är fel. Den slutade spela alarm, musik, ringsignaler.. Vet vad som är fel ):

Längtar efter ny dator och ny iPod, är det någon som vill ha mina gamla? Ni får bägge fö 2000:-!
OBS! Inga lurar till iPoden (kraschat i cykelkedjan)
Skitigt tantentbord på datorn (har ingen tillräckligt liten skruvmejsel)
Trasig kartong till programvaran (Viktor har suttit på den)

Tydligen har Babben Larsson uttalat sig om min dator (samma sort iallafall): Snygg men slö. Det sammanfattar nog det hela. Men snygg är den!

image143  image144

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback