98. Hon låg på gatan medan rymdskeppen sände meddelanden genom atmosfären

1855.
Idag är jag pigg och på benen igen. Jag drömde jätteotäckt inatt, om dinosaurier som högg huvudet av folk och lite allt möjligt.

Sen hämtade jag grabbsen (lillebror och kusin) hos mormor och så hämtade mamma och Peter oss och vi åkte till Hässlö Werdshus. Där åt vi fin middag för att fira mammas farmors 90-årsdag i förskott, hennes makes födelsedag i efterskott samt att de varit gifta i 20 år. Tjusigt värre med förrätt och grejer.

Nu är Viktor på medlemsmöte och jag har tråkigt. Har tappat lusten med det mesta. Iallafall skönt att vara "frisk" rätt fort och kunna jobba igen. Har upptäckt dock att det är svårt att skriva med mitt tangentbord. Det går mycket bättre på alla andra ):

Mamma påstår även hon att Signe är lite rund och spänd om magen, vilket jag tycker är mysigt (: Till och med Viktor har funnit att det kanske är rätt mysigt med kissebebisar ändå. Så vi får se!
Imorgon får jag förhoppningsvis besked om jobbet också. Börjar tappa sugen på att vänta, skulle nästan vara skönt att få sparken och skita i allt ett tag. Men men, man ska akta sig för vad man önskar.

Nu är jag bara pratsjuk.

ckxd
Viktor och Signe lagar mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback