62. in the ghetto.

2044.
And his hunger burns.

Idag har jag varit första dagen på nya jobbet. Känns riktigt bra, kommer säkert funka prima. Verkar inte bli något ledigt i sommar dock. Annars är jag bara allmänt trött. Tänker inte göra något vettigt alls ikväll. Ta upp den frysta matlådan till imorgon (för jag orkar inte laga mat idag). Idag glömde jag matlådan hemma, tillsammans med plånboken. Många erbjld sig att låna ut pengar och ge mig mat men det kändes supertöntigt. Jag får skylla mig själv.

Men även om några av arbetskamraterna är ganska udda, så känns det som att det är ett relativt härligt gäng. Alltid stoj och skratt, inga sura miner. Finemang!

Corinne Bailey Rae - Put your records on

Tänkte blogga med lite bilder också, på saker som hänt och så. Fortfarande finns bilddagboken med mer kompletta uppdateringar bildvägen. Lyssnar på underbar Sandramusik ^^ Jag vet att jag förstör Viktors statistik på
LastFm. Det är ofta ganska tydligt vem av oss som lyssnat på musik en kväll :P

Usher - You'll be in my heart

Idag när jag kom hem och Viktor var på jobbet cyklade jag till Ica och hämtade ut min nya väska. Inte riktigt som jag tänkte mig, men helt okej! Den, plånboken och luftrenaren beställdes från Bluebox. Skitbra sida med allt och ingenting. Jag hänger där rätt ofta. Lite synd att man måste handla för 150:-  men jag antar att det är sånt man får ta.

Marie Myriam - L'Oiseau et L'Enfant

Folke
Folk ehar hälsat på. Signe var jättedum så han gömde sig i Viktors garderob...

Signe
Signe var skitnöjd när hon jagat bort Folke.. stackars gamla gubbe..



Små örhängen från Netglitz.


Armband från samma ställe.

Kommentarer
Postat av: Viqqe

Många länkar där, precis som det ska vara! Nu har jag sidor att beska hela kvällen o.O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback