58. Bilduppdatering.

2154.
Som sagt, jag fick det andra jobbet. Nästa vecka är den sista på min nyblivna fasta anställning. Vi får hoppas att det går lika bra på nästa ställe.
Jag har
bilddagbokat efter bästa förmåga, men man orkar inte vad som helst.

Men jag slänger hit några guldkorn, eftersom de är så söta!


Viktor&Signe
Signe och älskling på lilla balkongen.. Love you.

Elina
Åsa Elina, hur fin som helst. En lugn pratstund efter grillståhejet..

Signe
Signes nya liggställe med tjusig utsikt..


Vår
Promenad till Bäckby en solig och riktigt riktigt varm dag...



Annars har vi hämtat änu mer saker från mormor idag, och en bokhylla från morbror. Snart har vi så fullt att vi måste börja kasta ut saker. Men det var väldigt kul att mamma vid flera tillfällen sa att vi hade fått det väldigt fint, mysigt och bra. Saker finner sin plats, sakta men säkert. Och det är till och med så att man slipper skämmas. Förutom för skinnsoffan som Signe har som avstamp ibland. Den ser rätt klst ut på sina ställen. Men vad gör man inte för sin kära innekatt?

Nu är det iallafall dags att lämna datorn och ge sig ner i ett varmt skumbad. Förhoppningsvis renar det mig. Kroppen är trött och själen är tröttare.

Vill också tipsa om en söt bloggare på Vlt:s Ung-redaktion. Jag läser hennes roliga anekdoter och tankar när jag har tråkigt på rasterna på jobbet. Funkar varje gång!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack! :) / K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback