57. Bondliv.

1229.
Massor av saker som bör göras, men ingenting som orkas med. Det blir nog en cykeltur och inget mer. Trots att jag haft långhelg känns det sorgligt att det är jobb igen redan imorgon.
Jobbet har börjat kännas tråkigt och hemskt och blä, även då det inte går särskilt dåligt. Jag måste rycka upp mig.

I fredags åkte vi iallafall till Bråten. Hälsade påpå gamla jobbet och fick lite kära återseenden. Gav Nicklas hans Londonpresenter och gick på kalvjakt i ungskogen. Sov kvar och slöade mest på lördagen. Grillade på kvällen (premiär för vår del) och skyndade hemåt mot Ica Maxi som var de enda som behagade ha öppet så sent. Det blev av olika anledningar en väldigt stressig handling, tur att vi inte skulle ha särskilt mycket. Sen hem och bara mysa tills vi somnade gott i vår egen säng. Idag har det inte hunnit hända så mycket än. Åt frukost ute på balkongen med en skräpig Signe som sällskap. Snart dags att köpa in en massa fina blommor, eftersom jag fått så många tjusiga krukor från mormor! Och så ska jag göda dem till tusen!

(Förlåt, jag har blivit utropstecken-skadad på jobbet. När vi skriver säljbrev måste det låta superpositivt)

Kommentarer
Postat av: Marion

Hej! Vad trevligt att du har en blogg! :) Hur är allt med lilla du? Av bloggen förstår jag att ni har flyttat och du är på väg att byta jobb. Var har ni flyttat? Hoppas att allt är bra! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback