46. Dålig fantasi på Disney.

2215.
Sitter och kikar på Robin Hood och spelar på Neopets och funderar lite.
Disney har som kanske tidigare nämnts använt samma teckningar i flera filmer, och det är nästan läskigt uppenbart. I Robin Hood nudå, dansen efter skyttetävlingen.. där finns flera karaktärer och danser från både Djungelboken och Aristocats. ELler ja, det är väl inte återanvänt i den ordningen men ändå. Siameskatten är en kineskanin, Baloo/Lille John dansar med King Louie/Lady Cluck. Lite Snövit och de sju dvärgarna finns också, dans och instrumentspelande. Och så vidare. Rätt koolt egentligen!

Jag somnade som en gris på soffan, helt oplanerat smög det på mig. Så till slut tvingade jag mig upp, och bakade kakor som jag tänkt göra i flera dagar. Och nej, det blev inte ens nästan som det skulle. Men nästa gång vet jag bättre, och de är säkert goda fast allt blev en enorm kaka på plåten ^^

Frågan är om jag orkar fixa matlåda, känner mig lagom slö nu :P Undrar om inte American Idol börjar snart? Jomenvisst, alldeles snart. Det är trevlig underhållning, Robin Hood får vänta en liten stund. Synd om folket, alla sitter i fängelse, snart till och med Broder Tuck och hans möss. Fast Tuck är riktigt arg!
Igår tittade jag klart på Rasmus på luffen, och jag vill fortfarande ha det som de har det där. Svensk sommar säger jag bara!

Tillfälliga driftstörningar kan förekomma? Uschdå ):

Igår ramade jag in tio fotografier (: En del blev bra, en del blev inte riktigt lika bra, men det är kul ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback