67. 15 månader.

2106.
Jag är almänt jättetrött efter en lång med relativt bra dag. Luften har dock varit varm och tung, så många hade huvudvärk, däribland jag. Kristina var vänlig och bjöd på en Treo, något jag inte ätit sedan barnsben. Jag kom snart på varför det är så. Det var riktigt äckligt, och eftersmaken var vedervärdig.

Men idag har jag börjat med ett nytt uppdrag, och trots att det kändes jättesvårt först, så har det lossnat och sista ensamma timmen gick faktiskt riktigt bra. Jag har också hunnit ha enskilt samtal med VD:n som var på besök under dagen, och så glömde jag en massa papper som jag tänkte ta hem och fixa med ):

Dessutom, trots att jag dagligen påminns om vad det är för datum, så påminner Viktor mig om att vi idag har jubileumsdag, eller vad man säger. 15 månader fyller förhållandet idag. Dessvärre hann vi bara umgås ett par timmatr, nu har han åkt på jobb. JAg har fått en nysattack och undrar vad det är jag ska hämta ut på ICA. Vad är det jag har beställt nu då? Orkar nog inte ikväll dock, tar det imorgon när jag slutar "tidigt". Förut betydde tidigt att jag slutade tolv. Nu betyder det att jag slutar kvart i fem (:

Ska nog ringa till mormor faktiskt.

Hittade två riktigt galna länkar också. Den
ena blir man rädd av, den andra mest skadeglad (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback