64. Can you feel it?

1420.     ~ Feel it in the air, the wind is taking me everywhere ~

Alla andra har dragit för länge sen, Viktor jobbar. Jag har städat undan all fest och
bilddagbokat som en galning med bilder från inflyttningsfesten som hela fyra (3 uppsalakillar och Elina) personer dök upp på.
Men det blev en jättelyckad kväll, trots att vi först kände oss svikna och bortglömda av omvärlden en stund.
Nu har jag försökt piffa till min lunch. Så från köttbullar och ris som är rätt tråkigt har vi fixat lite sallad och en knepig sås.
Förresten köpte jag kläder igår, och jag måste sy om två teeshirts, för de sitter för hårt om armarna. Man får gärna vara tjock, för de har större storlekar, men om man har armar som är tjocka som resten av kroppen får man tydligen skylla sig själv. Töntigt. Men det ordnar sig, jag har idéer ^^

Nu ska jag käka lunch och kolla på Järnjätten, för att jag inte sett den på jättelänge och inte minns om den är dålig (:

1547.
Av någon anledningen funkar inte tv:n. Inte att se på tv på iaf. Vhs funkade bra. Det stör mig, jag har pillat lite på sladdarna men det verkar inte vara det som är fel. Varför kan inte saker och ting inte få funka dör+

För övrigt hade jag glömt hur gulluig och sorglig filmen var. Jag tycker inte om när jag börjar gråta av disneyfilmer, det känns så löjligt /: Men jag antar att det är nåt jag får ta, eftersom det händer då och då (:


~
Jag blundar igen och tänker tillbaks
på allt som vi gjort och allt som har hänt.
Ta vara på allt, på varje minut,
för snart är sommaren slut ~

Åh vilken underbar refräng, kom alla vänner så sjunger vi med, åh vilken underbar refräng
~

Och eftersom länken till bilddagboken vägrar funka: http://www.inmanejable.bilddagboken.se/
Så vad ska jag hitta på nu? Det känns som att jag gjort allt som ska göras, fast det har jag med största säkerhet inte. Helgen blev kort, det känns konstigt att jag ska jobba igen redan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Tanten

Jag googlade efter värk i handleden och hittade din blogg. Ville bara säga att det är snyggt gjort och snygga bilder.

2006-06-11 @ 18:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback