70. The stuff.

2320.

..eller hur man nu direktöversätter Bråten.

Iallafall (hur man än översätter) så är jag där, och det är skönt att vara på landet och inte bry sig ett tag. Det är två hela dagar kvar tills jag ska hem och vara ensam hemma en vecka ):

Signe sköter sig prima som bondkatt och har nästan alltid tid med lite kel och gos. Dock har hon inte riktigt lyckats bli vän med varken Sonja eller Selma, men det löser sig nog. Hon går ut OCH in genom kattluckan och kollar rätt ofta in vad hönsen gör. Och när mamma och jag plockade hallon och vinbär var hon med. När vi röjde hönshuset/vedboden var hon med. Hon är nästan alltid med. Annars är Selma eller oftast Sonja med (:

Viktor är borta och snart är han ännu längre bort. Kommer kännas konstigt att vara ensam hemma, kan ingen komma och krama mig? ):
Kul att lillebror är här iallafall, när mamma och Peter har bättre för sig än att umgås med mig :P 
Sen vet jag inget mer. Jag körde den stooora bilen och på måndag kanske jag eventuellt byter bil med far för ett tag, men antagligen inte. Suck.

Känner att jag är inne i en down-stund och allt känns deppigt. Ska kolla på lite kläder så länge ^^

0000!
Hihi, Viktor skickade en
äcklig länk. Han sa att han tänkte på den när han hörde mig skriva på datorn genom telefonen :P

Kommentarer
Postat av: Lena

Bra att Signe verkar leva ett gott liv! Saknar henne (också) - speciellt det att bli mött i galopp när man kommer hem från jobbet! Hadebra!!!

2006-07-31 @ 16:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback