68. Long time no see.

2224.
Kort epilog.

Jag jobbar och står i, det är okej men det blir inte så mkt pengar just nu.
Hemmet känns mer och mer som ett hem, vi håller nästan ordning och jag trivs.
Sommaren har kommit och jag märker att den är på väg bort igen. Men lite ledigt och lite solbränna blir det.
Efter ett antal konflikter har Signe akutevakuerats till Uppsala och Folke har till slut accepterat att jag och Viktor är hans fostermänniskor för några veckor. Dock är han inte alltid nöjd, men det funkar.
Viktor har fyllt tjugo och handlat på systemet, jag tycker jag nyss fyllde 18 och jag har inte ens köpt cigaretter.
Fortfarande tunt med besökare här, men vi har fått kasettbandspelare till bilen äntligen, så nu finns ett Sandra-band att avnjuta under färden. Ska städa ur den också, när jag orkar någon dag.
Idag lagade vi en jättegod potatisgratäng med köttfärs så jag är så mätt att jag tror att jag ska spricka.
Och så är jag trött. Och så har jag börjat få huvudvärk då och då.
Signe har fått en blogg, men det har inte blivit just något skrivet i den. Folke ska få en för den här månaden.
Aino har varit här och jag träffade Leo på Netto. Och så har jag köpt glass av Hannah en gång. Saknar henne faktiskt, hon är så söt ^^
Nu orkar jag inte mer, godnatt!

2241.
Nu har Folke också fått en
blogg, som jag ska försöka ha koll på (:
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback